11 de maig 2007

ESTRENU!!!!

Com quan anàvem a l'escola i ens tallàvem el cabell, avui estic d'"estrenu"...

...m'he empassat la vergonya i l`apatia i...ahí voy!!!!!!!!

(si és que, en el fons, sóc molt fàcil de convèncer!!!!!)

Vull dedicar aquesta estrena a tots els que m'han inspirat/convençut per obrir les portes dels meus epitelis (tan tendres.sovint massa) al món virtual ni que no pertanyo a la generació blog-fotolog :))

Menció especial pels amics, pels coneguts, també als menys coneguts, als completament desconeguts però tots còmplices! (menció especial a un asteroïde rimador que ´s'ha convertit en el meu ciceró...em dónes permís per posar un link al teu planeta?)

Estic disposada a compartir autories, fer relats conjunts (a 4, 6 o les mans que toquin), bandejant els núvols que separen les terres catalanes de les que ara m'acullen i sense barreres lingüístiques o d'accessibilitat de cap mena!

No sé fins on ni com aniré avançant en aquesta aventura cibernètica...Help Required!!!

Banda sonora del dia: "Music" de The Gift



4 comentaris:

Anònim ha dit...

uep!!!! que dius que a quantes mans vols escriure??? 4, 6 o una dotzena??? i que dius que els passa als teu epitel.lis??? mira que n'he escrit de paraules banes, miseres i plenes de fum a la meva vida, i encara mai havia parat a pensar en els meus , ni els de ningu, epitel.lis!!
i no, no pertanyem a la generacio blog, perque en els fons, vols dir que pertanyem a alguna generacio nosaltres?? amb els anys que comencem a acumular i mai ningu se l'hi ha ocorregut de posar nom a la nostra de generacio, ni Y, ni T ni res que pogues anar darrera dels no mes compresos generacio X. i vols dir que tant invisibles que som no ens podem camuflar en els blog o alla on sigui??
tot i no pertanyer enlloc, encara sort d'haver pogut trobar un mitja per expressar, amb media o sense, tot l'interior incompres que em sembla compartim amb totes les generacions...
per cert, estreno!! que el canvi de look t'aporti una bona entrada al cap de setmana si es que un canvi com aquest pot repercutir en la nostra passatgera existencia...
LD

Anònim ha dit...

Benvolgut/da LD:
Mil gràcies per estrenar el meu recent estrenat bocí de xarxa!!per cert, tinc problemilles tècnics que espero se solventin aviat..
I que sàpigues que espero que m'ensenyis una mica més del teu epitel·li, aviam si esbrino qui ets...

República B612 ha dit...

Lluminosa notícia per un dia gris i plujós com el d'avui!!! :) Acabes de proporcionar-me un càlid raig de sol entrant, a través de la finestra, al meu petit planeta. Evidentment serà un plaer que em linkis. Encara que ara només tinc accès a internet des de la feina, seguiré àvidament les teves paraules. I ja des d'ara t'ofereixo un parell de mans per escriure el que calgui!! :) Una abraçada!!!

Anònim ha dit...

Gràcies per la benvingua, encara que si que saps qui sóc i de llarg! potser tu has anat compartint mils de paraules amb molta gent i amb moltes generacions, però en el fons només hi ha una LD amb qui has compartit molt més que tot això...
i certament no em preguntis per on he de començar a ensenyar-te aquests epitel.lis que, d'altra banda tu coneixes tan bé de mi!
LD