22 d’abril 2009

PICADA D'ULLET


El d’avui no és un post habitual. A les portes del santjordi, tocaria fer un text com cal, però el text (no sé si calia o no), ja l’he fet..i potser, si el co-autor ho autoritza, el penjaré algun dia per aquí.

Mentrestant, avui em ve de gust fer una picada d’ullet a la plinsplans, que està fent un curs de màrqueting de guerrilla, i, com a projecte del curs, ella i els seus companys, han creat un blog que us convido a visitar.

Parafrasejant-la, pels que no ho conegueu, el màrqueting de guerrilla és un tipus de màrqueting que s’escapa dels canals publicitaris convencionals (s’utilitzen altre termes com viral, emboscada, experimental...) que no és més que una forma de comunicació alternativa que té en compte diversos desitjos: el de proximitat, l’exclusivitat, el de la invisibilitat i la imprevisibilitat; per això és guerrilla.

Quantes guerrilles, en forma de desitjos, podem arribar a acumular al llarg d’un dia? Us animo a comptar-los...

BSO de Picada d’Ullet: Guerrilla Radio de Rage Against the Machine (una canço canyera que, en sí mateixa, també és una altra picada d’ullet a algú que la fa servir per matxacar-se al gimnàs mentre l’escolta...)

6 comentaris:

http://abebedorespgondufo.blogs.sapo.pt/ ha dit...

Good blog.
Portugal

http://abebedorespgondufo.blogs.sapo.pt/ ha dit...

Good blog.
Portugal

nimue ha dit...

Desitjos de cada dia? uns quants! ;)
Espere que hages passat una bona diada!

B-612 ha dit...

Un concepte interessant... Què pot fer la Cris per fer que els meus desitjos de cada dia s'acomplexin? (Encara que sigui només un 0,7% dels desitjos diaris...)

marta ha dit...

uffffff...un munt!! i ojalà els anéssim destapant!! perquè a vegades són esgotadors!! jeje. però bueno com deia el CHE en les seves guerrilles: "hasta la victoria siempre" :)
així, que, per molts anys i ja saps, a "seguir lluitant" mentre disfrutes.
Molt chules les llengües de gat i el collaret de colorins!!
una abraçada forta!
m

Eumolpe ha dit...

Sigui viral, d'emboscada o experimental, el que està clar és que només hi ha una màxima en el món actual, evolucionar o morir, i si bé el màrquèting ara mateix està en auge, o deuria estar-ho, les empreses acostumen a no fer-ne tot l'ús que en deurien.. És per això que el màrqueting de guerrilles s'ha convertit en l'eina de la petita empresa superimplicada i es mostra com a una solució o una via molt útil en aquest temps de crisi.

Fes-te veure o estàs mort, sigues breu o no se't farà cas, capta al públic o digues adeu.

Doncs això, adeu!